sufeream când eram strigat pe numele de familie

voiam să-mi vad prenumele în afara carnetului de note

fără inițiala tatălui

fără indiferența mamei la orice nu

ținea de școală

îmi doream să-mi văd numele pe o copertă afișe sau pe generic la începutul filmului

la 12 ani  am scris o povestire cu un prieten pentru almanahul copiilor

la poșta redacției au răspuns că o vor publica în anul următor cu condiția să schimbăm titlul

am fost la campionatul național de șah juniori am ieșit pe locul 54 sau 45 tot aia

în clasa a opta am făcut scrima trei luni eram rapid dar nu atât de rapid

am fost portar de handbal trei ani n-am jucat niciun meci oficial

ce-mi mai plăcea că nu interacționam fizic cu adversari nici coechipieri

careul îi oprea ca o linie magică  ca și cum o trasasem eu

m-am înregistrat la microfonul casetofonului repăind niște versuri din beatles

pe fundal era instrumentalul de la altă piesă la pick up

n-am luat niciodată premiul I

am diplome pe care scrie cel mai tânăr participant

am fugit o singură dată de acasă

când ai mei m-au acuzat că am furat niște bani

nu mi-au răspuns niciodată dacă i-au găsit sau nu

nu prea e cazul să-mi mai pese

în rest am fost copil no problem sir cum spun trimișii lui ra din stațiune

când le răspunzi că nu vrei nimic din ce-ți oferă

în tot ce făceam mi se spunea că sunt brânză bună în burduf de câine

nu știam să cânt la niciun instrument dar mă visam rock star pe scenă

să scuip ca hetfield în concertul de la moscova

când mă îmbătam singur acasă

dacă o să dansez când o să fiu bătrân

o să-mi placă încă de mine îmi ziceam

mi-am dorit să călătoresc să învăț să locuiesc în altă țară

am umblat mult n-am stat nicăieri mai mult de 4 luni

dar însumat s-au adunat niște ani

la fel și cu marea iubire la care am tânjit din adolescență

poate pentru că am crescut privind la un băiat în costum de marinar îngenunchiat în fața unei domnișoare

un tablou în camera părinților

viața mea sentimentală e un șir de relații scurte și nu foarte lungi

unele memorabile altele nu

am scris multe cărți din care s-au vândut puține

la concertele mele vin cel mult 30 de oameni

am apărut 20 de secunde într-un film celebru

apoi în altul scena s-a tăiat la montaj

mi-am făcut filmele mele în care am jucat sau nu

în facultate adoram să merg la teatru

nici nu visam că o  să-mi fac teatru în propria sufragerie

că burduful va deveni mai prețios ca brânza

am transformat totul într-un performance

astfel puteam să fiu muzician fără să fiu muzician  dansator fără să fiu dansator actor fără să fiu actor iubit fără să fiu iubit

puteam să fie eu în orice postură în care nu eram eu

într-un resort all inclusive cu mâncare chinezească și mexicană preparată de bucătar egiptean sucuri frumos colorate fără gust bere 1% alcool

inima DIY a făcut implozie la hoarda de localnici care întreabă persistent how are you good

am realizat că viața mi-a oferit tot ce mi-am dorit

visurile s-au materializat ca pachetul de la temu venit cu întârziere

când nici nu mai știi bine ce ai comandat

tot ce arăta atrăgător pe site se află în fața ta într-o versiune ieftină

adesea nefolosibilă

dar tot te bucuri puțin când te despachetezi

peste ceva timp comanzi din nou

sau nu