aseara am vazut 3 show-uri bune la DAS, asa numita facultate de “performance” din amsterdam.  am privit cu invidie si regret spatiul in care mi-ar fi placut la nebunie sa fac scoala.  mi-e ciuda cind ma gindesc ca am pierdut atitia ani din viata (6!) in asa zisa universitate Spiru Haret de unde nu am invatat absolut nimic, in care nu mi-am facut prietenii durabile si unde nici nu am intilnit oameni remarcabili care sa fi insemnat ceva pentru mine.  chiar daca aveam cu totul si cu totul alte preocupari atunci, am trait acei ani cu seninatate  prosteasca. cred ca am inceput sa traiesc cu adevarat abia dupa ce am devenit free lancer si m-am mutat in sipotul fintinilor. in anul acela a care a murit si mama. ieri ar fi fost ziua ei.

miine e ziua mea si sint fericit ca o voi petrece in schloss, singurul loc unde as vrea sa fiu.DSC_0053

