catalina miciu a fost la ultimul eveniment lorgean theatre, singurul din ultimii doi ani. a dat peste prietena mea tyska. intilnirea lor s-a numit my pleasure si a facut parte din Worldwide Apartment and Studio Biennale.

“Într-un apartament cu două camere și pereți albaștri de lângă Cișmigiu, se joacă de nouă ani, din când în când, teatru de apartament. Mai ales toamna, în cadrul HomeFest. Jean Lorin Sterian – scriitor, performer, spirit liber, inițiatorul proiectului – își împrumută casa unor artiști pentru diverse spectacole inedite, la care intrarea e liberă sau ia forma unui obiect ales de artist, care are o oarecare legătură cu spectacolul la care urmează să asiști. Am fost de câteva ori la Lorin acasă, într-o toamnă am și locuit acolo două zile, ca parte a unui proiect realizat de el. Mi-e familiară bucătăria mică în care am făcut ceai și sufrageria-scenă, cu un perete flancat de-o bibliotecă făcută din rafturi suprapuse inegal. Toamna trecută am ajuns din nou acolo, pentru performance-ul My pleasure, parte a Worldwide Apartment and Studio Biennale, realizat de artista vizuală de origine poloneză Tyśka Samborska. Fără detalii suplimentare, mi s-a cerut să vin la oră fixă și să aduc un pachet de unt ”

14680947_10157696720025389_49675219432549723_o. continuarea aici

 

