ieri am fost aici. nu sint pasionat de arhitectura, dar mi s-a spus ca e unul dintre putinele locuri interesante din stuttgart. in weissenhof  se poate ajunge printr-un parc care e mult peste ce ofera in general orasul, adica o ingramadeala de constructii urite si functionale. s-a nimerit sa fie si o dupa-amiaza frumoasa, asa ca am stat tolaniti in iarba pentru ceva timp. destul de tracasat de pregatirile pentru lorgennale care mi-au transformat studioul intr-un birou, mi-a prins bine si soarele si tolaneala si conversatia cu alienore, una dintre colegele de la solitude cu care am inceput sa ma imprietenesc.

in timp ce eu faceam fotografii cu detalii din muzeul/casa construita de le corbusier, alienore traia o epifanie intr-un spatiu despre care puteam sa spun doar “interesant” si ca nu as dori sa locuiesc acolo.

