de vinerea trecuta, de la ziua dimei, inceputa dupa-amiaza si care a durat mai bine de 12 ore, nu a fost seara in care sa nu se intimple o cina prelungita, insotita de sticle de vin, bere sau whisky. ca in cintecul lui dj bobo.
azi corpul meu a incercat sa joace tenis de masa, dar pur si simplu nu facea contact cu mingea.
ma miscam cu gratia unui urs.
urma sa vizitez gazda unde se va intimpla spectacolul-ul meu din lorgennale, dar am contramandat intilnirea.
am cam obosit de drumurile catre stuttgart, chiar daca mi-au adus o idee buna pentru un performance durational, ceva ce n-am mai incercat pina acum.
tot de vinerea trecuta, dupa calatoria initiatica prin padure, s-a creat o legatura in grupul nostru, ca un fel de adictie de a ne vedea in fiecare seara.
oricit as avea de lucru, e foarte greu sa ma tin deoparte cind stiu ca toate intilnirile astea sint irepetabile.

