de cum am ajuns in solitude, am intrat intr-un virtej: prinzuri si cine, tenis de masa, intilniri, petreceri, coffee on the stairs. rasha si chandrahas au revenit pentru scurt timp si n-am putut sta deoparte de socializare desi mintea mi-e (pre)ocupata de teoretizarile homemade culture. am venit chitit sa scriu cit mai multe pagini decente pentru teza de doctorat si sa tot citesc cartile pe care perioade de torpoare. ceea ce am reusit intr-o singura zi, in rest fiind prins de pregatile pentru lorgennale. anul trecut a fost o perioada de “incintare” fata ceea ce mi se intimpla, incintare manifestate prin creativitate, de data asta as vrea sa structurez si sa duc la capat proiectele incepute.
de ieri am inceput sa vizitez apartamente din stuttgart.
dar asta merita o postare separata.
*
si acelasi feeling, ca de fiecare data cind ajung aici:
mi-ar placea sa imbatrinesc in germania.

