stau confortabil la biroul meu din studio 31, pe care-l voi parasi cu greu vineri, dar in care ma voi intoarce pe 3 aprilie. se afla pe acelasi coridor cu cel in care mi-am inceput dimineata citind hanah arendt (nu fac niciodata asta in bucuresti), m-am intilnit cu simone la o cafea si am vorbit despre workshop-ul de luni. pe masura ce-mi veneau idei m-am trezit desenind. am lucrat foarte bine impreuna zilele astea si, desi avem practici diferite, avem teme comune. miine voi incheia saptamina de lorgeanizare cu coffee on the stairs, care implineste deja 8 luni de la prima editie, si cu un episod  din seria black mirror care pare o ilustrare a teatrului sine-lui. dupa prinz am avut o sedinta despre lorgennale, apoi alte doua scurte intilniri.

ziua a fost atit de plina incit n-am mai simtit nevoia de socializare. in plus, desi toti cei pe care i-am intilnit aici sint misto, saptamina  asta am fost doar un in-between-fellow.

atmosfera de aici a functionat din nou impecabil. validare profesionala maxima, prietenii calde. parca am fi catei, cum ne vedem dam din coada. daca as reusi sa fiu asa si in romania, as fi un alt om.

img_3635

