la citeva ore dupa ce scrisesem cu entuziasm textul precedent m-am trezit in toiul noptii potopit de greata. m-am impleticit pina la toaleta si am vomitat cu spor. doua ore mai tirziu, dupa un semi-somn agitat, m-am reintors in baie si am vomitat ca un vulcan. in timpul noptii, incercind sa-mi tin ochii lipiti, nu-mi venea sa cred ca sint in solitude si totusi ma simt in halul ala pentru ca nu am asociat vreodata acest loc cu suferinta fizica. nu mi-am revenit pina a doua zi pe seara, cind am reusit sa ma indrept cu pasi moi catre locul unde se intimpla un performance.

*

inainte de lecture mi-am revenit si, judecind dupa numarul mare de persoane care au venit sa-mi vorbeasca dupa, a fost un succes. se pare ca rap-ul de la final, in care sumarizam in citeva strofe tot ce spusem pina atunci a fost piesa de rezistenta. azi am trimis textul conferintei la 5 oameni care au vrut sa stie mai multe despre …lorgean.

20170217_145525

