img_3614am gasit o oala in care ar fi incaput 100 de sarmale. cum naiba sa faci cafea in ea?
cum ibricul de anul trecut a sfirsit carbonizat in sipotul fintinilor, iar de data nu m-am gindit sa iau un altul cu mine, m-am panicat in fata perspectivei de a-mi cumpara zilnic cafea de la expressor-ul din cafeterie (50 cents). insa, dintr-un colt al dulapului mi-a sclipit dumnealui, polonicul.
i-am zimbit inapoi. so:
e necesar ca polonicul sa fie metalic. se pune apa in polonic, trei lingurite de cafea si se tine deasupra focului, de preferabil cu mina infasurata intr-un prosop. la schloss e mai usor, pentru ca bucataria e dotata cu plita electrica. in trei minute cafeaua e gata si, ca sa vezi, se toarna cu usurinta in ceasca.
*
asa a reinceput viata la solitude, intr-o zi de primavara adevarata, in locul unde m-am simtit si ma simt cel mai acasa.

