acum doua zile am vopsit cu albastru un cadru de geam si caloriferul de baie. in ultimele zile am scuturat rafturile din biblioteca si am pus deoparte toate lucrurile mici care stateau pe carti. deocamdata se afla pe intr-o gramada pe parchet, asteptindu-si rindul la sortare. am curatat un faras si maturica aferenta. am strins hirtiile din calatorii – bilete, note de plata, scrisorele, post-it-uri cu adrese si mesaje, flyere cu scopul de a le pune intr-un caiet anume. am indepartat pinzele de paianjeni, nu si paianjenii. am turnat zat de cafea in ghiveciul unicei plante din casa. am aruncat medicamentele vechi, am pus intr-o punga toate cutiile si blisterele celor folosite cu scopul de a le da cindva o intrebuintare artistica. am spalat obiectele de sticla si portelan. risipite cum erau, am strins intr-un colt printurile legate de tema de cercetare. de sub pat si alte locuri ascunse, revistele ajung pe rafturi, ca sa adune praf si de la inaltime.

santiere ample sint deschise in fiecare camera, dar doar eu le cuprind vastitatea. vizitatorii vad doar citeva chestii pe jos si o cirpa de praf. obiectele din casa comunica intre ele si mi-au construit un traseu pe care-l execu. spiritul casei cstie mai bine decit mine unde, ce si cum sa fac.

si ce-mi mai place asta.

