pentru sutele de cunoscatori ai limbii croate, aici se afla un interviu in care explic ce si cum. despre orice

de exemplu, ei m-au intrebat:

Godinama si radio kao novinar za life-style časopise, točnije za Playboy. Trenutnose baviš područjima kao što su antropologija, kazalište, performans i suvremeni ples. Koja je poveznica između ovih područja i koristiš li iskustva iz jednog područja u drugima?

la care imediat am raspuns:

Počeo sam raditi kao life-style novinar na zadnjim godinama studija. Osim prve dvije godine, mrzio sam ovaj posao. Kasnije sam napisao i dvije drame koje opisuju taj veliki, lažni, blistavi svijet. 2005. godine sam dao otkaz i započeo novi život. Do prije nekoliko godina bio sam posvećen književnosti i uvjeren kako mi je suđeno da budem pisac. Nakon što sam objavio nekoliko knjiga, moje uvjerenje o pisanju kao sudbini je srećom iščeznulo. Deset godina nakon mature magistrirao sam antropologiju i to mi je otvorilo oči. To se razdoblje podudara i s otvaranjem lorgean kazališta. Pretvorio sam svoj magistarski rad u knjigu u kojoj sam, između ostalog, proniknuo u ono što mi se dogodilo nakon što sam svoj stan pretvorio u javni prostor. Gostovanje niza predstava i performansa u stanu dovelo je do kontinuirane interakcije s različitim umjetnicima i projektima. Neizbježno, ove interakcije su polagano krenule mijenjati moje interese i motive. Kada sada govorim o sebi kažem: ”Nekada sam bio pisac.” – jer mi je teško zamisliti da opet radim dvije do tri godine na knjizi. Iako, tema mog prvog performansa je upravo bio čin pisanja. Trebalo mi je nekoliko godina da mi postane ugodno predstavljati se kao performans umjetnik. I dalje prezirem masovne medije, ali novinarske godine su me naučile tehnikama intervjua (dobar sam slušatelj) i određenoj objektivnosti koja je bitna u antropologiji. Možda upravo zbog toga što sam godinama bio life-style novinar, gdje je sve senzacija, sada toliko uživam u arte poveri. Kada se istakne na prikladan način, banalnost može biti jako smislena.

ceea ce a dus, inevitabil, la intrebarea:

Trenutno na doktorskom studiju na SNSPA u Bukureštu istražuješ »homemade« kulturu. Možeš li objasniti značenje tog pojma, na što se sve odnosi i zašto ti je zanimljiv? 

ce puteam sa zic?

 

restul aici

