nu fusesem prea prieten cu studioul in care locuiesc in zagreb, dar in timp ce eram in georgia m-am surprins gindindu-ma la el cu drag.
dupa cum vorbeam cu tyska, prietena din polonia care sta acum in shipot, georgia a fost 75% ok. ceva fundamental gresit legat de organizarea evenimentului a aruncat o permanenta umbra asupra multelor momente bune. iargeorgia e un loc de vizitat si savurat: arhitectura, mincare, vin, preturi mici, totul e acolo.
am obosit. pe 25 am zburat de la zagreb la belgrad, de la belgrad la bucuresti si din aeroport m-am dus direct la dentist, al carei cabinet poate fi socotit o adevarata calatorie in strainatate. a doua zi am zburat la cluj, am stat 4 zile care au fost, ce-i drept, o adevarata vacanta. m-am intors din cluj in bucuresti pentru doua zile dupa care am plecat spre tbilisi cu o escala de 12 ore in atena. am profitat de ocazie ca sa urc pe akropolis, sa beau cafea la ibric si sa maninc gyros. si sa fac poze cu masca pe care am inceput sa o car peste tot.
si din atena in tbilisi. si tot asa, dupa o saptamina, dar in sens invers.
parca toate zborurile astea mi-au mai adaugat fiecare cite un strat de piele. si parca sar dintr-o cutie in alta, fiecare cu legile si cu reprezentantii ei pe care nu-i mai pot pune cap la cap.

inca am cu mine bagajele cu care am plecat la sfirsitul lui mai.
sint fericit ca pina pe 20 decembrie nu voi mai ajunge in niciun aeroport.
am nevoie de rutina, de figuri familiare. nu mai vreau sa cunosc oameni noi. desi si in georgia am dat peste un japonez misto, un cuplu portughez-austriac pe care mi-ar placea sa-i revad in viena si de o singura georgiana draguta si prietenoasa care ne-a ajutat cu expozitia.
la 3 minute de muzeu am descoperit o cafenea in care am de gind sa ma duc zilnic. deocamdata asta e singurul plan.

 

deplasarea in Tbilisi a fost sustinuta de Centrul National al Dansului Bucuresti.

