15 ore si trei trenuri schimbate ca sa ajung din belgrad la bucuresti.

15 ore pe drumuri ca sa nu fac nimic placut:

legalizari acte, fotocopieri acte, depunere de dosar pentru doctorat. mi s-a comunicat ca nu se pot depune decit personal. cind am ajuns acolo, mi s-a luat dosarul fara sa mi se ceara vreun act. puteam sa trimit pe oricine care sa se dea drept mine.

doua vizite la dentist. in cea de-a treia zi mi s-a spart lucrarea temporara.

o discutie cu s. pe fb care a inceput minunat si s-a terminat catastrofal.

cu toate astea, tot ce am facut trebuia facut si ar trebui sa duca spre un viitor mai bine conturat.

asa ca, desi nu mi-a placut nimic in bucuresti, m-am intors in belgrad linistit, ba chiar cu un oarecare dor de apartamentul in care stau, doar pe care nu l-am avut pentru sipotul fintinilor.

de data asta am zburat pina la timisoara unde am petrecut citeva ore minunate.

ce-i drept, de ceva vreme, asociez bucurestiul doar cu boli, despartiri & responsabilitati.

 

