in dimineata asta am descoperit ca nu-mi mai gasesc pasaportul.
inca nu l-am cautat furibund, ca nu ajuta.
din fericire, cind am venit in bucuresti ultima oara, mi-am luat si buletinul cu mine, asa ca ma pot intoarce saptamina viitoare ca sa aplic pentru doctorat.
ultima oara l-am vazut cind l-am luat cu mine sa schimb niste bani.

am mai descoperit azi un text al elei iliesi care a locuit la lorgean anul trecut.

si o bienala de apartament.

sint intr-o cafenea simpatica,  scobita in parterul unui bloc vechi cu trei etaje, unde iti aduc o sticla de apa la cafea, iar muzica e in surdina. citesc carte de eseuri despre opera lui nick cave si sint pe cale sa termin romanul lui chandrahas care m-a incintat in ultima saptamina.

ma’ntreb daca pot numi ziua de azi “o duminica linistita”.

img_2445

 

 

 

 

 

 

