unul din acele vise in vis, cu accente cosmaresti, in care visam ca sint treaz, stind in aceeasi pozitie ca in cea in care ma aflam intins in pat, cu fata la perete. voiam sa ma misc, sa cobor din pat, dar de fapt dormeam.

situatia s-a repetat de doua ori. cind m-am trezit, imi venea sa ma uit pe sub canapeaua care aparuse in vis si sub care se aflau tot felul de reviste de care nu-mi aduceam ca le adusesem aici.

e deja toamna la schloss. mai sint putini oameni dintre cei care se aflau cind am ajuns aici. pe cei noi nu mai am dispozitie sa-i cunosc. melancolia care pluteste acum in aer ma ajuta sa ma pregatesc de plecarea care se apropie.

ma aflam in biblioteca, in care nu mai intrasem de multa vreme, citind despre padure (caracterul silvestru consta in a fi inchis si in acelasi timp deschis din toate partile) cind am realizat ca cel mai bun loc de lectura e chiar padurea.

si am citit despre vastitatea interioarelor noastre puse in evidenta de reverie si melancolie.

IMG_1821

