cum o lună de zile îmi aminteam cu nostalgie de serile de încercări vocale și instrumentale de la Dilletant Gathering, întâlniri din sufrageria unui prieten, devenită studio de joacă, jam sessions, înregistrări amatoricesti tinzând spre profesionalizare, loc de întâlnire și testări de curaj și inspirație, asezonat cu bere și uneori chiar grătare în grădină din spate și multă voie bună. Și, amintindu-mi, am decis să încerc să aud ceva din acel trecut, și i-am scris unuia dintre cei mai fideli ai întâlnirilor, Jean-Lorin Sterian. Nu știu cum și ce ne-am mai conversat adiacent la cererea mea de înregistrat, că mi-a propus o temă pentru un posibil articol: diletantismul. Mi-a surâs, plus îmi plac și provocările, așa că acum îi dau curs. (marina albu) Acesta este articolul485483_10151448326494685_1234132931_n.

 

