in fiecare miercuri fac cafea la oala (ibricul e prea mic) pe care o bem dimineata pe scarile castelului. e un inceput bun de zi, mai ales ca nu prea sint turisti la zece dimineata. azi au fost.

e cald, dorm prost de trei nopti pentru ca joc tenis de masa noaptea tirziu si pe urma trupul meu refuza pe urma sa mai adoarma. mai sint si emotional pentru ca oameni de care m-am atasat incep sa plece si simt plecarea mea in fiecare departare a celorlalti.

desi fac destul de multe pe linga proiectul pentru care sint aici, l-as cam lasa nitel deoparte, mai ales ca ma asteapta ani buni de cercetare pe tema asta. m-am apucat sa citesc versurile pe care le-am scris vara berlineza din 2009  si despre care cred ca merita o sansa, mai ales ca s-au adaugat o poezie, doua pe an. simt ca daca n-o sa lucrez acum, n-o sa iasa la lumina niciodata. vineri voi incerca sa filmez un video performance si pe urma o sa-mi iau vacanta. nu stiu ce inseamna o vacanta, probabil o plecare de aici, unde traiesc utopia, iar oamenii nu sint construiti pentru asta.

 

