unul dintre cei mai regretati rezidenti de la Solitude, Sebastian, plecat deja de mai bine de 10 zile, a facut o harta personala a padurii din spate castelului. a avut timp pentru ca a stat aici mai bine de opt luni la punctul nr 10 era scris tiny coffee castle. am incercat sa-l gasim, mai ales ca luasem cu mine un borcanel plin cu cafea in care fusese inainte pesto. in schimb, ne-a prins o ploaie febrila de care nu ne-a salvat cu totul salteaua de yoga sub care ne-am adapostit.

IMG_1881

ne-am uscat pe mijlocul drumului, unde am desfacut cafeaua, ceea ce mi-a adus aminte de scena din Tea in Sahara, pe care nu m-am abtinut sa o citez.

e o padure nemteasca, riguros cartografiata, strabatuta de drumeaguri pentru ciclisti, chiar daca e locuita si de porci mistreti de care am fost sfatuiti sa ne ferim. am dat peste o zona crepusculara, cu copaci  uscati prin care se strecura o lumina difuza desi soarele stralucea ca un porc.

IMG_1857

