in adolescenta am descoperit ca dupa ce ma gindeam mai bine la anumite lucruri despre care, intr-un context social, afirmasem ca-mi plac, de fapt nu-mi prea placeau. si ca in situatii in care fusesem intelegator sau eventual, nehotarit in a lua vreo pozitie clara, de fapt imi displacea profund rolul meu in acea situatie. mai tirziu am descoperit ca subconstientul si constientul meu nu trag prea adesea in aceeasi directie. si ca, fiind oarecum apatic si stoic din fire la primul nivel nu reusesc sa reactionez foarte rapid ca sa-mi manifest starea de neplacere atunci cind sint pus in situatii inconfortabile. mi-am petrecut nenumarate nopti, si inca se mai intimpla, tinind tirade furinbunde in gind persoanelor carora le-am zimbit cind nu era cazul. sau, pur si simplu, n-am zis nimic.

se pare ca si corpul meu procedeaza in acelasi fel. joia trecuta am jucat fotbal. nu mai jucasem de dupa citiva ani si corpul meu, dupa 4 anestezii in trei luni, nu e inca in cea mai buna forma.  trei zile am avut febra musculara. insa, desi cazusem de nenumarate ori, si am facut si o intindere, nu se zarea nicio vinataie.

au aparut cam dupa 5 zile.

 

IMG_1703

