inainte puneam link-ul pe fb la postarile de pe blog, acum transform intr-o postare un status de pe fb… csf, csf…

“gemul de coacaze e una dintre putinele piese ramase dupa aproape patru ani de jam-session-uri in casa lui Eduard Gabia, intre anii 2010 – 2013, cintari incepute in salile de repetitie de la Centrul Dansului, pe vremea cind lucram la proiectul Inertia pentru toti. seri, nopti, dupa-amiezi, chiar si dimineti petrecute cintind. multi cunoscuti si necunoscuti au facut parte de-a lungul timpului din the diletant gathering, asa ca mi-e greu sa-i numesc acum. cred ca mi-am adus toti prietenii si toate iubitele sa asiste la cintari pentru ca, pentru multa vreme, cintatul de sufragerie a fost una dintre activitatile care mi-a dat cel mai mult. multe vreme nu mi-a venit sa cred ca am un microfon in fata si o chitara bas la git, chiar daca nu stiam adesea ce sa fac cu amindoua. am iubit fiecare moment de jamming, asa ca jam-ul de coacaze e cea mai buna reprezentare a ceea ce s-a intimplat in anii aia, cind incepusem chiar sa-mi inchipui ca o sa ajungem pe scena muzicala. ce-i drept, am cintat (prost) la un revelion si am avut o sesiune reusita la un radio de net, in urma careia un tip a spus: ia te uita si la astia cu kraut rock-ul lor… acum, ca invat sa editez, am transformat gemul intr-un videoclip. sa curga coacazele!”

 

