dupa 3 luni semi-mizerabile, cu patru operatii si o relatie nasoala din care mi-am revenit cu greu, se pare ca am murit si am ajuns intr-un fel de rai. e genul ala de chestie despre care oamenii spirituali spun ca “totul se intimpla pentru un motiv”.

800px-Schloss_Solitude_Nordseite_2012_(3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

se numeste solitude academy, o rezidenta in care sint platit sa cercetez pe tema vietii mele – homemade culture. careia ii multumesc pe aceasta cale ca am descoperit-o si ca o voi teoretiza in urmatorii ani. 

pentru a cobori nitel cu talpile pe pamint, azi am fost in stuttgart la supermarket. mi-am cumparat cele strict necesare unui nou inceput: sare, zahar, ulei, sapun lichid, ceva hrana, printre care si ridichi. m-as fi dus sa cer la ducele charles eugene, ctitorul locului, dar a murit in 1793.

schloss_solitude_2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

locuiesc in cladirile din spate, la numarul 35. daca ajungeti pe aici, nu ezitati sa ma strigati: sigur o sa va fac cu mina de la geam.

