in dimineata asta mi-am suflat nasul intr-un servetel pe care l-am scapat in ceasca de cafea.

dar în trecut am realizat si lucruri spectaculoase:

acum multi, multi ani am aruncat cu un tac de biliard către o musca aflata pe canapea. am strivit-o.

tot asa, cam in aceeasi perioada (locuiam încă în constanța)mă uitam la un videoclip roxette la televizor in care se aflau multe baloane. am apropiat un ac de ecran, in dreptul unul balon si acesta s-a spart.

am visat ca vom fi dati afara din primul apartament in care am stat in bucuresti si, doua zile mai tirziu, s-a intimplat asta desi totul era in regula.

am avut un briceag cu buton, rosu, de care eram foarte mindru. am visat ca il voi pierde si, guess what? l-am pierdut la citeva zile dupa vis, desi il aveam de multi ani.

acum visez momente, nu neaparat erotice, cu fostele iubite, ceea ce ma ajuta sa ma impac cu ele.

IMG_1269

