tudor e de virsta mea, poate cu doi-trei ani mai tinar. e casatorit cu maria si are o fetita pe nume betty. lucreaza dintdeauna in publicitate si pare foarte multumit cu viata lui. pina in momentul in care descopera, alaturi de un prieten vechi, starshittingul. in numai citeva ore, cadrul in care-si fixase existenta se naruieste. desi am foarte putine in comun cu tudor, in 2015 am intrat adesea in pielea lui in spectacolul Pe culmile revarsarii, scris cindva in 2009.

o voi face pentru ultima oara astazi. la primele reprezentatii am fost terorizat de faptul ca voi juca teatru, ca ma voi expune in fata unor oameni fara sa am pic de experienta in domeniu. n-am mai jucat si repetat de doua luni si jumatate si, cu toate astea sint mai relaxat ca la inceput desi, ca de obicei, probabil ca voi vomita inainte de inceperea piesei.

de-a lungul timpului, am avut citeva momente pe care le-am simtit “de gratie” si altele, mai ales pe mahmureala, in care am fost sec ca un bustean. pentru ca lucrurile n-au mai functionat bine in ultima perioada, inclin sa cred ca n-o sa-mi lipseasca scena si fiorul starshittingului. insa daca diseara o sa iasa bine, o sa fie ca o partida de sex cu cineva de care ai fost cindva indragostit.

adica tulburator.

20141215-IMG_6082

