acum citeva seri, rucsi pop a scris pe fb: “am o intrebare de miez de noapte. O intrebare extrem de importanta. Isi aminteste cineva de o carte de copii care incepe asa?
-Suna telefonul.
-Nu-l lasa sa sune.
-Cine este?
-Elefantul.
-Spune.
-Sun de la camile. Rog, trimite-ndata.
-Sa trimit? Anume?
-Niste ciocolata.”

m-am uitat in dreapta si am vazut pe raftul bibliotecii, pusa sa iasa in evidenta, alaturi de o revista despre nick cave, cartea telefonul.

am replicat “kornei ciurovski. telefonul. o am in biblioteca din 1982 smile emoticon”

20 de oameni ai dat like acestui raspuns, asa ca m-am simtit dator sa scanez cartea si sa o postez pe facebook, spre bucuria multor parinti. e una dintre putinele carti ale copilariei care a scapat, spre deosebire de cele ale (post) adolescentei pe care le am inca pentru ca le-am adus la bucuresti.

cartile copilariei au ramas in casa de la tara a alor mei si, cind a vindut casa, tata le-a instrainat si pe ele. banuiesc ca mucezesc intr-o cutie, necitite de niciun copil sau au fost puse de mult pe foc.

ma bucur ca telefonul a mai sunat o data, fie si pe fb.

