Erou Dan Adrian Urucu. O căutare pe Google arata 29.000 de rezultate. Primele două pagini sunt numai site-uri de străzi. Cu cine se intersectează Erou Dan Adrian Urucu. Ce firme sunt pe Erou Dan Adrian Urucu. Ce numere sau coduri poştale. E o stradă. În Berceni. Pe ea locuiesc oameni.

eu am locuit acolo. doi ani si ceva, intre 1998 si 2000. au fost printre cei mai uriti ani din viata. desi eram proprietar, m-am mutat de acolo cu chirie, foarte aproape de sipotul fantanilor. la un moment dat, intr-un cabinet medical, doctorita s-a uitat la buletinul meu si a exclamat: l-am cunoscut pe acest tinar, referindu-se la numele strazii. mi-a povestit ceva despre el, ceva ce am uitat. stiam ca a murit la revolutie si tot stiu si acum.

persoana care a scris acest articol a aflat mai multe despre urucu. aici

eu cred ca n-a fost un fraier, doar un ghinionist. a lasat in urma o straduta cu numele lui, ceea ce probabil isi doresc multi, desi n-ar incasa un glonte pentru asta.

anul trecut am ajuns din nou pe urucu adrian dan (aceasta fraza suna inca probabil foarte ciudat pentru cei care l-au cunoscut). am lasat o pereche de pantaloni cumparata in anii cind statusem acolo. din nefericire, era intuneric si ma temeam sa nu dea cineva peste mine, pentru ca-i atirmasem chiar linga usa apartamentului in care am locuit. asa ca n-a iesit cine stie ce fotografie.

DSCN0254

