blocul meu pare o scara a unui bloc mai mare, interbelic, dar de fapt e o cladire separata, construita in perioada comunista.
in blocul meu a locuit petre tutea.
administratorul blocului are 6 ciini si trei pisici. ne intelegem bine.
in blocul meu mai locuieste ioana parvulescu.
ea a scris ca mihai emninescu ar fi locuit intr-o cladire care se afla in locul blocului meu.
garsoniera dubla in care locuiesc e cumparata de la cristian mungiu.
blocul meu are noua etaje, dar liftul functioneaza doar pina la 8.
de mai bine de un an si jumatate, la etajul 8 s-a mutat o fosta iubita, singura pe care o detest. o perioada coboram sa iau liftul de la 7 pentru a evita posibilele intilniri. am fost o singura data la ea, m-a invitat la citeva zile dupa ce se mutase. a gatit omleta, mi-a cerut sa-i car un frigider si sa facem sex. pentru ceva vreme nu prea mi-a mai placut in blocul meu. am inceput sa calatoresc mult si cind m-am intors nu mi-a mai pasat.
in blocul meu s-a mai mutat un scriitor care mi-e simpatic si care ma invita adesea la el, dar nu m-am dus niciodata pentru ca nu ma simt confortabil sa-mi fac vizite cu vecinii.
acum sapte ani am organizat pentru prima oara teatru la mine in apartament.
sute si sute de oameni mi-au vizitat de atunci casa.

acum treisprezece-paisprezece ani treceam pe linga blocul meu si ma gindeam ca ar fi minunat sa locuiesc pe straduta aceea.

simt insa ca nu voi sta toata viata aici.

 

IMG_20151217_0001

