iata ca rotile unui wolkswagen m-au dus duminica in valea corbului la lansarea unui parc* pentru copii, construit din initiativa unui grup de penticostali care mie mi s-a parut f simpatici. am asistat la pregatirea evenimentului, care a fost savuroasa, cu cei trei mc’s carora le-am uitat acum numele discutind si completind un desfasurator (pe care l-au si respectat).
publicul, format din mai bine de o suta de copii, au fost chemat sa propuna niste reguli de utilizare ale parcului (prima a fost, citez “sa nu rupa parcul”), sa-i dea un nume (de la parcul saracilor, porcilor, copiilor, lunca corbului, riul viu, tineretului s-a ajuns la denumirea comunista parcul copiilor si tineretului), si sa se implice civic. doi ponei care se alergau au calcat pe firul care alimenta statia de amplificare, asa ca vorbitorii au fost nevoiti sa se descurce fara microfon.
intre discursuri am urmarit doua numere artistice de muzica si dans, doua partide de fotbal (a cistigat cine a dat primul gol), iar la final fiecare participant a primit cite un mic, doua felii groase de piine si un pahar de pepsi.
eu am primit patru, desi n-am facut nimic, dar am barba si par un om serios, poate chiar important, mai ales ca vorbesc putin. mi s-a spus si numele la un moment dat, adica florin
12241316_449588271893530_5129758514653263139_n

12243450_449589218560102_6469593589490977863_n
au mai fost prezenti: un viceprimar, citiva adulti si membrii fundatiei pact care activeaza in domeniul social in satele din zona.
pe drumul de intoarcere am adormit in masina, ceea ce mi se intimpla f rar.
seara, m-am uitat la un film egipteam, unul cam enervant.

*un tarc cu doua leagane, o masa de tenis de beton, nefinisata, un topogan si trei balansoare, dintre care unul rupt

aici se afla un filmulet cu iulica, antrenoarea echipei de fotbal a copiilor din sat, care beneficiaza de un teren linga parc.

