Cu Jean Lorin Sterian am baut o ceasca de lapte cald si am rontait biscuiti la Non Vernisajul Vlad Iepure. L-am reintalnit apoi la toate celelalte spectacole Homefest 2014 si am vorbit cate putin despre proiectele sale si despre incercarile de-a aduce cultura in spatii cat mai intime, cum ar fi sufrageriile oamenilor obisnuiti. Apoi mi-a facut bucuria sa ma invite la un brunch teatral tomnatic la Lorgean Theatre, brunch la care am asistat la un preview al piesei sale “Pe culmile revarsarii”, piesa care se va juca in editia HomeFest 2015

Va recomand sa nu ratati nici piesa, nici HomeFest 2015. 17-24 octombrie inseamna 8 zile cu 18 spectacole, concerte, conferinte, expozitii si workshopuri in locatii private din Bucuresti (cu artisti din tara si din strainatate). Pana aruncati o privire pe program si va decideti la ce evenimente va rezervati locuri, m-am gandit c-ar fi interesant sa stati si voi putin de vorba cu unul dintre oamenii care promoveaza conceptul “home made culture”, un concept extrem de interesant care ne scoate din zona noastra de confort cultural pentru a ne plimba prin sufrageriile oamenilor dornici de experiente culturale inedite. 

restul aici

