nu, nu e vorba de mine.
cu ianus am fost coleg la playboy in 2000 sau 2001. il adusese galatanu, om milos, care ajuta multi confrati.
in mod evident, ca mai toata lumea din echipa, n-avea ce cauta la o revista cu pretentii de life-style.
doar publisherii si cei de la publicitate se incadrau in targetul revistei pe care o scriam.
ianus nu era in cea mai buna perioada a lui, nici nu-mi dau seama care o fi fost aia.
locuia pe linga mine, la o batrina nebuna, unde nu mai stiu daca platea, dar trebuia sa o suporte pe femeie.
cred ca eu ii aranajasem printr-o amica sa locuiasca acolo, dar cred ca era mai curind un blestem decit un ajutor.
intr-o dimineata mi-a spus, cu un glas trist si disperat ca i-a cazut un dinte in covrigul pe care il muscase si ca-i cad dintii in general.
mai am si acum carticica minuscula, hirtie igienica, in care scria ca-si baga pula in romania.
cred ca ne ura pe toti, nu doar pe sefi.
mi-a scris, la cererea lui boerescu, prefata unei carti, scriitorul a iesit la vinatoare.
a ramas in istoria revistei pentru faptul ca a scris celor de la FHM de pe mailul redactiei ca vrea sa se angajeze la ei. cind boerescu l-a dat afara s-a ridicat de la birou si a iesit pe usa fara sa scoata un cuvint.
un “imi bag pula in playboy”ar fi fost eliberator pentru toata lumea.
l-am reintilnit in cismigiu, multi ani mai tirziu, insotit de sotie si copil, aratind extrem de schimbat, dar nu parea mai fericit.
tocmai am citit aici ca a ajuns calugar.
sper sa fie singurul din fosta redactie cu acest traseu.
sper sa-i fie bine.

„Nu mai vreau să fac jocurile satanei.

De astăzi, 20 aprilie 2010, îmi reneg toate scrierile pe care le-am publicat pînă azi, cu excepția celor pe care le-am postat sau le voi posta pe acest blog.

Îmi cer iertare tuturor celor cărora versurile mele de pînă acum le-au fost prilej de sminteală și iau păcatele la care i-au împins vorbele mele scrise și spuse pe alți oameni asupra mea.”
Marius Ianus

