din fericire n-am inceput sa consum paste in exces, nu pun parmezan in orice fel mincare, nu vorbesc ca raducioiu (come se dice in rumano?) si nici sa strecor in discutii comparatii despre venetia.
cel mai important lucru care mi s-a intimplat de cind m-am intors e faptul ca am renuntat sa mai lucrez cu fontul romgalliard. e fontul cu diacritice pe cre-l folosesc din vremea cind lucram la playboy si cu care am scris mai tot ce am scris vreodata. l-am adus dupa mine pe toate laptopurile pe care am lucrat. tot timpul am avut probleme cind trimiteam texte catre publicatii. pentru redactori erau chin sa lucreze suplimentar cu find and replace. e un font unic, pe care nu l-am mai intilnit in alta parte. de zece ani, degetele mele se duc masinal catre tastele unde fontul pozitioneaza ș,î,ț,ă-urile, diferite de cele propuse de times new roman.
acum sint in plin proces de dezvatare. am scris doua texte de aproape o pagina cu dexteritatea unui ciung care incearca sa ciopleasca un bust. o sa-mi ia trei ori mai mult timp sa le rescriu. mi-am propus ca aplicatia pentru salonul de proiecte sa fie scrisa cu fontul folosit de toti romanii.

Screenshot 2015-09-09 10.56.54

e un inceput.

ca orice altceva.

am descoperit ca am mai scris despre romgalliard aici, intr-o alta viata.

