acum zece ani am renuntat la ultimul job permanent de jurnalist.
era la o revista mizera, monden, condusa de actuala nevasta a lui vanghelie.
acum zece ani pierdeam cea mai mare parte din banii bagati intr-un apartament luat impreuna cu prietena mea de atunci in dorobanti.
acum zece ani imi cumparam garsoniera dubla din cismigiu.
acum zece ani imi faceam un credit pentru 20 de ani, desi nu mai aveam un venit constant.
acum zece ani deveneam unul dintre primii jurnalisti freelancer.
acum zece ani m-am imbolnavit grav si aproape m-am stins pe salteaua din casa unde ma mutasem temporar.
acum zece ani nu stiam nimic despre performance art, nici macar ca exista.
nu stiam mai nimic despre nimic pentru ca imi petrecusem toti anii de dupa terminarea facultatii in redactiile unor publicatii de life-style.
acum zece ani consideram ca menirea mea e scrisul.
acum zece ani inca mai aveam atacuri de panica.
acum zece ani m-am vindecat miraculos si rapid, ajutat de prezenta mamei.
acum zece ani am plecat singur in maroc, intr-o tabara de voluntari, ca sa fiu departe de agonia de acasa.
exact acum zece ani mama se stingea in patul ei din constanta.

