am pierdut doua perechi de ochelari in venetia, ultima oara in iunie, penultima oara in aprilie. o pereche mi s-a stricat acum doi ani, cind am venit aici prima oara.
asa ca azi mi-am cumparat ochelari de soare cu rama rosie de plastic, ca fostul chitarist de la faith no more.
pentru 5 euro, pot sa-i pierd oricind.

poate ca una dintre capodoperele artsocking-ului va ramine pavilionul sloveniei, care este un fel de work in progress. in iunie am incercat sa las o soseta, dar a fost vazuta de unul dintre performeri sau custozi si a disparut inainte sa o fotografiez.
de data asta, incurajat de succesul de la pavilionul chile, unde se afla doua proiectoare in continua miscare, asa ca era dificil sa pun soseta intr-un loc care sa contina cit ce cit lumina si sa aiba un pic de sens, m-am dus catre scara pe care se afla o domnisoara care picta, am lasat obiectul preferat pe una dintre trepte, am facut rapid doua poze, insa mi-am permis sa schimb distanta si am sters-o fredonind.
catre pavilionul albaniei, unde am infipt soseta in gura unui casalot vinat de marina albaneza in anii 70, dupa ce au crezut ca este submarin occidental.

DSCN0317

