e bine sa fii plecat, dar e atit de bine sa fii acasa.
ieri am fost in casa din santa margherita ca sa-mi las citeva lucruri pe care nu avea rost sa le iau in tara si apoi sa ma intorc cu ele. era ora 4 dupa-amiaza si francesca m-a invitat la un pahar de vin. n-am refuzat.
nu cred ca am baut niciodata atit de frecvent ca in venetia. e ceva in aer, in apa, in multimea de oameni aflata in vacanta care te face sa-ti inchei ziua cu vin, aperol sau bere. sau cu toate.
in ultimele zile am fost la 3 petreceri/intilniri de plecare/despartire. estonieni, polonezi, italieni.
imi este foarte confortabil gindul ca ma voi intoarce, chiar daca voi reintilni putini dintre oamenii cu care am iesit in ultima luna. in ultimele zile am tot vorbit cu italieni despre ce inseamna sa traiesti intr-un oras atit de dificil si ce strategiii incearca localnicii ca sa supravietuiasca invaziei turistilor.
nu stiu exact de ce, dar e ceva ce ma fascineaza in aceasta situatie si ma face sa-mi doresc sa revin.

DSCN0343

