am fost pe insulele din jur, am ajuns pe fiecare mal al venetiei, am gasit parcurile, supermarketurile, pavilioanele, expozitiile colaterale, am revizitat locurile in care mai fusesem pina acum.
am mers aproape zilnic cu vaporetto, ca sa scurtez din drumuri. am iesit in fiecare zi pina cind a devenit obositor.
de azi am inceput sa lucrez in galerie, asa ca, fara sa-mi propun, perioada se imparte in 3 parti distincte: prima saptamina, cea din casa din santa margherita, de vacanta pura, cea de-a doua in care m-am cam fortat sa ies pentru ca locul in care dorm acum ma face sa petrec cit mai mult timp in afara lui si, ceea ce incepe de azi, working time, care vine la timp pentru a da mai mult sens sederii mele aici.
intrucit imi lipseste un loc in care sa ma retrag, sa scriu, sa reflectez la ceea ce vad, in ultima saptamina tot am pendulat intre nevoia de a ma odihni si impulsul de vedea tot ce se poate vedea.
cele mai bune momente au fost ziua in giudecca, cinele din santa margherita, reintoarcerea in giardini, pavilionul iranului pe care l-am gasit ieri, o slujba in catedrala din salute, o alta catedrala descoperita linga nova fundamenta unde am aprins o luminare pentru mama, detaliile arhitecturale care sint o incintare, ora in care am corectat pentru a treia oara proza care se petrece in venetia si care va fi ultimul meu text literar pentru foarte multa vreme.

DSCN0043

DSCN0320

