acum doi ani n-am avut timp sa vizitez giudecca, dar in perioada asta mi-am propus sa merg pe toate insulele din jurul venetiei. am vizitat doua expozitii, am atipit pe o banca, m-am plimbat mult si fara tinta. n-am avut la mine ceas, telefon sau laptop ceea ce mi-a dat o stare de bine permanenta. abia in pavilionul portugaliei am intrebat-o pe supraveghetoare cit e ceasul si am aflat ca se facuse ora 6.
de azi am inceput proiectul the parasite socks, care va pune punct campaniei mele de respectare a sosetelor. cum am tot lasat in multe locuri de-a lungul timpului am cam ramas fara ele (cele urite, rupte si desperecheate) am facut orst de o sacosa plina ce urma sa fie aruncata de o prietena si pe care am oprit-o din drumul spre pubela. pentru a nu ma indeparta de la concept, le-am purtat pe toate in perioada in care am stat la viena.

trebuie sa-i fentez pe supraveghetori (ironic e ca sint unul dintre ei in perioada asta), sa prind un moment cind nu e public, sa pun soseta si sa o fotografiez. e cel mai pasionant lucru pe care-l fac in ultima perioada.
doar doamna din pavilionul portugaliei a gasit soseta pe care o aruncasem pe jos, linga o lucrare si mi-a luat-o inainte sa o imortalizez. a pus-o la ea pe birou si am vrut sa o fotografiez acolo, pretinzind ca tin sa prind pliantele. insa s-a jenat si a scos soseta din cadru.
asta e poza biroului.
DSCN0069
si mai jos e poza de pe giudecca
DSCN0036

