duminica trecuta am ratat o intilnire si am ajuns in prater, tulburator de asemanator cu satul de vacanta din mamaia. n-am facut nicio poza, in schimb ieri si alaltaieri am tot adaugat fotografii la proiectul “viata e in alta parte” in care tot fotografiez oameni care fotografiaza.
doua zile in care n-am stat foarte bine picioare mi-au mai temperat din entuziasmul initial. in dimineata asta m-am trezit cu cearcane ridate, am visat ca eram o urmarit de o entitate feminina ca in the ring. zburam amindoi, dar ea era mai rapida. nu m-a prins sa ma terciuiasca, dar nici nu m-a lasat in pace. n-am fost in stare de nimic toata ziua.

alaltaieri am avut o intilnire cu cineva care a intirziat jumatate de ora, a vorbit in continuu numai despre ea si apoi s-a scuzat ca nu are bani cash. am platit eu. cu spume, sperind sa nu o mai revad vreodata.

din fericire, am prins o perioada misto la brut, thomas, cel care se ocupa de programele institutiei, nu va mai lucra pentru ei si, in cinstea plecarii lui se organizeaza tot felul de evenimente, concerte si performance-uri. ieri am vazut un artist japonez care a citit scrisori de bun ramas adunate de pe internet si nu numai. scrisori ale unor sinucigasi, ale unor oameni care-si dadeau demisia (m-am gindit la 8 ore), scrisoarea mariei tereza catre fiica sa marie antoinette inainte de a pleca spre franta, scrisoarea unui kamikaze, scrisoarea unei iubite catre un ex, scrisoarea unei ex-sotii catre ex-husband. ultima dintre ele se afla la mine, nedeschisa, pentru ca pe cele mai lungi nu le-a citit, doar le-a povestit ori pomenit.

DSCN0425

DSCN0368

DSCN0389

