ultima ora de la cursul de master, cu examen, ultima zi de filmare, ultimele reprezentantii cu starshitting pina la toamna, intilniri pt homefest, cursuri intense, examene, all that jazz.
perioada aglomerata care a inceput de la intoarcerea din venetia a luat sfirsit astazi. am doua zile tihnite, in care am timp suficient ca sa-mi fac bagajele pentru doua luni, sa fac curatenie pentru urmatorul chirias arbnb si sa stau cu nasul in laptop uitindu-ma la filme mai interesante decit cele vazute in ultimele zile, cind seara eram atit de terminat ca m-am uitat la dumb & dumber 2.
am fost atit de obosit, incit am adormit de la ora 8 la 9 seara pe post de somn de prinz.
but vienna is calling again. n-am mai fost din 2012, de la preafericita rezidenta a danceweb-ului.
si de acolo voi lua trenul spre venetia, unde voi lucra ca supraveghetor la pavilionul romaniei.
n-o sa-mi fie dor de bucuresti.

_MG_6006
poza e din scurt-metrajul Plan B.

