momentul acela straniu cind repet dansul pentru striptease singur in casa, incercind sa-mi aduc aminte niste miscari pe care le fac o data la jumatate de an. am iesit in parc sa citesc si am dat peste o scena unde se producea andreea banica. am rezistat patru cintece si, energizat, m-am intors in apartament decis sa lucrez. am gasit o varianta la slow la stagger lee care imi da un vibe bun, desi piciorul meu inca se opune oricarei miscari care sa aduca si vag cu o coregrafie. din fericire, am filmarea de la premiera si trag cu ochiul acolo. mai trebuie sa invat si cintecul din MC 96, la fel cum acum o saptamina am avut de invatat replici si hip-hop-ul din we need to talk about lorgean. parca sint la scoala. data trecuta ma aflam in amsterdam, intr-o camera plina cu lucruri de copil mic, iar vizavi era un salon de masaj thailandez. alice repeta partea ei in alta camera si chiar daca nu imparteam acelasi spatiu, imi venea mai usor sa lucrez.

cam asa arata o versiune la the rejection song:

rejection song from jean-lorin sterian on Vimeo.

