ieri s-a stins oana livadariu, intr-un spital din canada unde s-a facut o ultima incercare de a fi salvata de o tumoare pe creier.
am locuit impreuna citeva luni, intr-un apartament de pe 1 mai, in 2001 sau 2002.
obisnuiam sa mergem impreuna in web. rideam mult.
faceam tot timpul glume despre dobrogea si mai aveam noi o gluma numai a noastra legata de brinza.
la o petrecere ne-am batut cu frisca ca in filmele cu stan si bran.
era printre foarte putinele persoane care-mi spunea “lo”.
apoi ne-am vazut mai rar. cind am organizat homefest-ul, a donat in campania de crowdfunding si si-a pus si casa la dispozitie. tot am zis ca mergem la un film si n-am mai ajuns. in ultimul mesaj, din iunie 2014, i-am trimis o poza veche descoperita intr-un album.
si asta a fost tot. povestea nu o sa se mai continue si nici n-o sa mai vada zorii mijind.

oana

