perioada asta stranie, frenetica si linistita in acelasi timp, in care nimeni nu mi-a calcat pragul cu exceptia lui rafael, cel care mi-a schimbat rezervorul de la wc.

adorm de obicei la 4-5 dimineata, dupa ce am mesterit prin casa toata ziua si aproape toata noaptea. dupa ora 3 mi se face foame atit de tare incit matele ghiortaie ca o pisica furioasa. intr-una dintre dimineti, cind am realizat ca nu are rost sa ma amagesc ca o sa adorm, m-am dus la rechinul si am cerut un cascaval pane. costa 8.5 lei si aveam doar 8, insa tipul a fost binevoitor si mi-a spus ca pot sa-i dau restul alta data. in alta noapte.

in fata liftului am gasit o tigara. mai aveam un rest de vin rosu intr-o sticla. a fost una dintre cele mai bune mese din ultima vreme.

hainele murdare de vopsea, dezordinea din casa, mincatul pe ziar imi dau iluzia de vagabond, statut care tine de vocatia umbrei mele.

azi-noapte am iesit in piata, chiar n-am mai putut sa stau in casa.
e minunat sa vezi romani fericiti

