ne-am uitat la un performance din 2008, ceva de antonia livingstone. nu conta ce facea, nu ma uitam la ea, ci la sala si la spectatori. ii stiam aproape pe toti. erau cu 6 ani mai tineri si cu 6 ani mai frumosi.
in 2008 am fost la primul spectacol la centrul dansului. sala in care performa antonia urma sa devina in 2010 locul unde timp de 3 luni aveam sa merg zi de zi ca sa lucram la ceea ce urma sa devina inertia pentru toti.
in perioada aia scriam dimineata la lucrarea de licenta (intr-o sala de la muzeul taranului, pentru ca nu puteam de acasa), iar dupa-amiezile mergeam la cndb. grupul ala de 5 oameni s-a risipit care incontro, doar cu edi ma vad tot mai rar.
in 2008 am dat ultima petrecere a zilei de nastere, impreuna cu alti 6 sarbatoriti. imi place sa cred (de fapt sint convins) ca a fost ultima mare petrecere a generatiei mele. antonia livingstone fusese la petrecere impreuna cu multi alti dansatori pe care nu-i stiam pe vremea aia.
stefania ne-a anuntat in seara asta ca vor inchide zona d. am anuntat-o ca am inchis si eu. ei au de gind sa faca un eveniment de inchidere, eu nu voi face nimic, sa se termine asa cum a inceput, aproape nestiut, intre patru pereti, in decembrie 2008.
P1040685

