am luat micul dejun pe la 11, am mai stat putin si pe urma m-am culcat din nou. am dormit 4 ore si nu m-as mai fi trezit, ma cufundam cu voluptate in continuarile unor vise.
inainte de spectacol timpul se scurge lent si otravitor. stii ca nu mai ai nicio posibilitate sa te intorci din drum – oamenii vor veni acolo pentru tine. au fost cam 20 din care stiam deja cam 7-8. pe corina n-o mai vazusem de 6 ani, pe merel de tot cam atit.
e greu sa joci intr-un spectacol numit striptease cind esti intr-o perioada anti-sociala si nu te simti sexy. chiar daca a iesit bine, nu m-am simtit neaparatr bine. era ceva ce voiam sa treaca.
abia dupa somnul asta lung, un energizant si doua cafele simt ca incep sa-mi revin. am iesit intr-o cafenea draguta, am citit pe o banca de marginea unui canal, m-am uitat la oamenii orasului cu o intelegere noua, a vagabondului care o sa devin.
alaltaieri seara am scris versurile unui cintec despre cele trei amsterdamuri din viata mea, cel din 2002 sau 2003, cel din 2007 sau 2008 si cel prezent.

