din categoria cel mai tinar sahist si cel mai talentat dansator dintre scriitori, iata un nou premiu, obtinut la festivalul 3fest din pitesti unde am petrecut doua zile dupa cluj. diploma a fost inminata intr-un cadru festiv de doamna irina margareta nistor.
am intrat in sala de cinema tirziu, chiar la prezentarea filmului meu, pentru ca ma intilnisem pe principala artera a urbei cu mihai dumitrica, un fost coleg de scoala generala. cred ca era singurul pe care l-as fi putut recunoaste, pentru ca s-a mai intimplat sa ne intilnim de citeva ori de-a lungul anilor. colegii de generala dispar usor din memorie, spatiul rezervat lor devine tot mai mic. mi-a povestit citeva intimplari dintr-o tabara din care nu mai tineam minte nimic altceva decit ca luasem primul premiu artistic, pentru ca ma imbracasem in scufita rosie.
cu mihai m-am meditat la matematica la un domn numit soimu. imi amintesc ca locuia in apartamentul tipic de navigator, cu statuete africane si bucati de corali pe mobila. cred ca avea si foto-tapet, ceea ce era ultimul racnet pe vremea aia. mai tirziu, dupa 89, am avut si eu unul, pastoral, cu o pajiste pe care se aflau niste vacute, de care eram cumva jenat si le acoperisem cu biroul.
in pitesti am gasit pe strada 51 de lei pe care i-am asociat mai apoi cu noua diploma. stiu ca am mai scris asta. de 15 lei mi-am luat pastile pentru ca racisem pe drum si de restul dulciuri.
mi-a placut in pitesti. si m-as muta oricind in cluj.

IMG_20140831_0004

3fest

