doua foste mine de sare au fost inundate si asa a aparut cojocna bai. un aer de statiune de anii 80′, dar decent. mici, cartofi, prajiti, friptura, bere la halba, muzica de mestecat si nu de plutit. am uitat insa ca am corp cind am stat intins pe spate, fara nicio incordare musculara, cu ochii inchisi si cu mintea cautind alte frecvente din univers. a fost una dintre cele mai puternice senzatii traite in ultima vreme. de pe maluri se vedeau capete care grupate cite doua cite trei, ca la o receptie pe un titanic care n-a mai apucat sa se scufunde. nimeni nu inota, oamenii erau nuferi intr-o groapa de 5o de metri adincime. inainte fusesem la padurea baciu, unde nu s-a intimplat nimic paranormal. trunchiurile copacilor aratau mai rasucite decit in alte paduri in care am fost, citeva ciuperci aveau umbrela pozitionata invers, ca si cum o forta le-ar fi tras in sus, dar nicio fantoma nu ne-a tulburat excursia.

DSCN0027

cam asta a fost ziua mea in afara clujului si afara din mine. mi-a prins bine sa schimb un pic aerul inainte de prezentarea de joi. am intrat in etapa a 2-a rezidentei si sint nostalgic deja dupa singuratatea de la inceput. in seara asta am explorat cartierul pe care-l gasesc, nu stiu bine de ce fascinant, si prietenos. blocuri de 4 etaje, renovate in diferite grade, cite-o casa ratacita, cafe-baruri, chioscuri la parter. si peste tot cadrul urban, suieratul ascutit de tren si vuietul vagoanelor.

DSCN0024

