desi imi pare ca am plecat intr-un loc izolat, in care ma pot detasa de ceea ce fac in mod normal in bucuresti, nu este deloc asa. insa faptul ca “imi pare” ma ajuta sa-mi construiesc si mentin un ritm de viata care e propice lucrului.
ma ajuta si caldura, cartierul de blocuri in care stau, aflat la marginea clujului, zgomotele exterioare (un ciine care latra gros si trenurile care trec adesea prin spatele blocului)
cel mai mult ma ajuta faptul ca am renuntat temporar la facebook. am taiat astfel o sursa de tensiune implicita (cea produsa de dorinta de a cauta si a fi cautat, de a fi prezent in constiinta celorlalti).
nu mi-am luat cu mine carti de beletristica, beletristica fiind una dintre dependentele asumate
cu toate astea am un geamantan plin de carti, daca pot fi numite carti si cele 6 volume de jurnal pe care am de gind sa le citesc in luna august.

titlurile sint:
cine sint eu? o calatorie prin mintea ta de richard david precht
walden – henry thoreau
amintirea de sine – robert earl burton
feelings are facts – yvonne rainer
si artificial hells – claire bishop

si, de nelipsit din ghiozdanul oricarui performer – a choregraphers handbook a lui jonathan burrows, carte de capatii si la zugzwang.

probabil ca voi citi trei titluri, dar existenta celorlalte imi da un sentiment de confort, ca o sedere de ora intr-un hypermarket cu portofelul plin.

din pacate, n-am rezistat fara hardul extern cu filme. in schimb, nu mi-am mai luat laptopul pe care am toate informatiile si entertaintment-ul, ci o tableta achizionata recent pe care n-o minuiesc cu prea usor, astfel ca nu petrecem prea mult timp impreuna.

