in casa lui edi am lasat un prosop. l-am pus in baie, pe bara, printre prosoapele casei. am mai lasat o camasa, pe balustrada terasei, de unde priveam, cind locuiam acolo, gradina.
in sibiu am lasat o pereche de pantofi pe care i-am purtat pina in acel moment. i-am asezat pe o cutie de fire electrice linga zidul lui perjovschi.
in porto am lasat o pereche de tenisi in parcul unde se afla muzeul romantismului, in dreptul unui paun care poza pentru turisti. exact cind am facut propria fotografie am auzit vorbindu-se in romaneste.
acum o saptamina am dus un fotoliu in fata blocului, l-am pozat si l-am lasat acolo.
acum doua saptamini am lasat o perna pe banca mea preferata din cismigiu. era perna pe care o aveam de cind m-am mutat in bucuresti.
in constanta am lasat un tricou vechi, f. jerpelit, pe digul unde mergeam cu fetele in adolescenta. in primavara am lasat o camasa cu mineca scurta pe clanta blocului unde statea o iubire din liceu.

am pozat foarte multe haine pe care nu am de gind sa le mai port si le-am lasat intr-o punga in apartamentul tatei.
nu ma intereseaza ce se va intimpla cu ele.

DSCN4123DSCN4177DSCN4136DSCN3450WIN_20140629_114804

