cei de la editura herg benet imi spun ca antumele s-au vindut slab. cind mai dau search pe net descopar cite un text placut ochilor, cum ar fi cel de pe bookuria. inseamna ca am nimerit peste unul dintre putinii cititori ai cartii.

“Cand cei de la Editura Herg Benet mi-au trimis carte pentru a o citi si prezenta pe bookuria.info, mi-am zis ca n-o sa fie o misiune tocmai usoara. Ba chiar nici p-lacuta nu ma asteptam. Il stiam pe Jean Lorin drept un tip foarte atent la cuvinte, ba chiar pretios si ma asteptam la o lectura intortocheata, cu multe trimiteri in spate sau fata, cu ganduri amestecate si tot soiul de constructii care urmau sa-mi faca viata un calvar.

N-a fost sa fie asa ceva, ba din contra! Am citit cartea la foc automat si, pe msaura ce citeam din ea, abia asteptam sa o termin pentru a o mai citi o data. Lucru care s-a si intamplat in aceeasi zi. Ce-i drept, a doua oara nu a mai fost o lecturare integrala, ci doar o recitire a pasajelor care-mi placusera mult. Si nu au fost putine.

Ideile din carte m-au surprins si cuprins. M-am regasit cu totul in lumina si povestile de acolo, asa cum cred ca s-ar regasi oricine din generatia asta a noastra, a celor care la revolutie eram doar putini mai mari decat cei care inca mai erau cu cheia de gat 🙂 Vorbim aici de generatia celor de prin ’75 – ’80, desi nu-i musai. Cartea e misto si poate fi citita de oricine.

Multe dintre povesti au miez, haz si chiar povete folositoare. Nu ca ar fi Sterian vreun bun profesor, dar regizor e chiar si pe bune (il urmaresc din cand in cand si-mi plac tare mult proiectele culturale in care este implicat de la o vreme).

Merita sa cumparati cartea, sa o cititi si sa revinit asupra ei ori de cate ori aveti nevoie de un “fum” de ceva bun .

