…insa viata unui om doar din doua cifre este (laurentiu duta, cifre)

n-am luat niciodata premiul I. de doua ori am primit premiul II, in primii doi ani de scoala.
cu fiecare an, notele mele au devenit tot mai mici. in liceu am supravietuit, aveam note mari doar la sport si, ocazional, la romana.
de obicei, nota 7 justifica valoarea si interesul meu pentru cele mai multe materii.
in facultate am trecut ca gisca prin apa. multa vreme mi-a fost usor rusine sa spun ca am terminat filosofie-jurnalistica la universitatea spiru haret.
la masterul de antropologie am avut note decente, chiar bune.
ca toata lumea.
oricum, la master, in general, se dau note mari.
la cel de la CESI este pentru prima oara in viata cind, cu o singura exceptie, am numai note de 10. am sa-l sun pe tata, care-mi facea zile negre pentru fiecare 7 sau 8 luat in scoala generala sa-l pun sa-mi semneze carnetul. si sa-mi cumpere bicicleta.
e o senzatie ciudata ca la 38 de ani sa astepti nerabdator niste note pe referate.
ce-i drept, mi se pare am scris si niste chestii misto.

