acum citeva seri s-a stricat liftul. se intimpla suficient de rar ca sa nu conteze, desi stau la ultimul etaj.
coborind scarile, am dat peste un om care cara o haltera. nu era una de concurs, dar nici ceva de 5 kile.
atunci l-am privit cu compasiune, spunindu-mi ca a avut ghinion sa-si aduca o haltera in
casa chiar in ziua cind nu mergea liftul. acum mi-am dat seama ca si-a inceput antrenamentul mai devreme.
*
acum doua seri am visat ca trebuia sa intru sa performez in pavilionul romaniei din venetia (intr-o postura noua) si aveam trei ore la dispozitie sa invat textele si pozitiile. azi-noapte am visat ca vorbeam cu nick cave despre muzica (albumul lui live) si carti si parca imi ceream scuze ca vorbesc engleza atit de prost. tocmai s-a lansat la sundance documentarul despre el, 20.000 days on earth probabil ca de-aia imi bintuie visele.

