irina are un proiect in care face menaj in apartamente.
al meu a fost cel de-al doilea in care a patruns cu intentii de curatare, ordonare si documentare.

dupa doua zile am scris textul asta:
Cind Irina a sunat la usa ma uitam la L’innocente, dublat, nu stiu de ce, in rusa. Mi-a fost imposibil sa ramin tolanit in timp ce ea imi impaturea tricourile. Am inceput sa string din lucrurile care se adunasera linga pat. Cind a terminat de maturat in sufragerie, am continuat eu in dormitor (care e de doua ori mai mic). In timp ce Irina a sters de praf rafturile bibliotecii, observind ca am doua exemplare din “De veghe in lanul cu secara”, am intrat in baie ca sa curat toaleta si chiuveta. Ea a periat covorasul (the rug really tied the room togheter), eu am facut niste poze cu praful adunat in faras. Ea dat cu mop-ul, eu am deschis laptopul ca sa postez ceva pe blog. Sint putine zilele in care chiar am chef sa fac curatenie si faptul ca altcineva facea acest lucru in locul meu, ma determina sa fiu mai activ ca de obicei. Pentru ca locuiesc singur si lucrez acasa, mi-e destul de greu sa ma apuc de lucru. De orice lucru. Cred ca aceasta e adevarata cauza a aparitiei hub-urilor. Poate ca de-aia mi-am facut teatru acasa.

rezultatul final, alaturi de lucrari ale altor artisti, poate fi vazut miine la platforma.

mai multe aici

